Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Marketing a reklama

Spotřební kultura - historie, teorie a výzkum

Zahrádka Pavel

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
440
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2014
Formát
15x21 cm
ISBN
978-80-200-2372-8
EAN
9788020023728
Čtrnáct studií, čtrnáct vybraných problémů a témat: 1. historie vzniku spotřební kultury a jejího výzkumu; 2. vztah spotřeby, identity a společenského postavení; 3. propagace spotřební kultury prostřednictvím reklamy, marketingu a obchodních značek; 4. kritika spotřební kultury a reflexe jejího dalšího vývoje. Vše je zasazeno do historického a výzkumného kontextu. Studie se zabývají pólem spotřebitelským i pólem výrobců spotřebních předmětů, tedy otázkami marketingu, reklamy a obchodních značek. Publikaci připravili odborníci z Univerzity Palackého v Olomouci a Sociologického ústavu AV ČR s předními zahraničními experty. Kniha je určena studentům, marketérům, výzkumníkům trhu i odborné mediální veřejnosti.
Spotřební kultura - historie, teorie a výzkum

Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu