Vyučování, učení a kvalita vzdělávání pro 21. století

Navrátil Stanislav, Mattioli Jan

Dostupnost
skladem
Vydavatel
Počet stran
136
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2013
Formát
A5
ISBN
978-80-7452-034-1
EAN
9788074520341
Publikace „Vyučování, učení a kvalita vzdělání pro 21. století“ prezentuje komplexní, systémový přístup ke zkvalitnění vzdělání v České republice, který koresponduje s aktuálními požadavky na konkurenceschopnost jedince v současných podmínkách globálního informačního prostředí. Obsah publikace by se měl stát teoretickým a praktickým průvodcem všech, kteří jsou, nebo se stanou řešiteli aktuálního společenského problému vztahujícího se ke zkvalitnění vzdělání. K nim řadíme především vysokoškolské učitele obecné didaktiky, oborových didaktik, didaktik učebních předmětů, pedagogické psychologie, psychodidaktity, studenty učitelství, učitele ZŠ a SŠ. Vytváření podmínek pro postupné dosahování vymezených cílů vybavenosti je v souladu se „Strategií vzdělávací politiky MŠMT ČR“, která dále zahrnuje nové směry a nová kritéria školního hodnocení i aktuální možnosti zapojení žáků do procesu hodnocení v rámci tohoto konceptu s časovým výhledem do roku 2020.
Vyučování, učení a kvalita vzdělávání pro 21. století

99 Kč


  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu