Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Finance a podnikání

Jak stvořit pecku na trhu

Berger Jonah

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
272
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2013
Formát
13x20 cm
ISBN
978-80-7462-331-8
EAN
9788074623318
Proč se některé výrobky a myšlenky mezi lidmi rozšíří jako virus? Proč o některých výrobcích mluvíme raději než o jiných? To, o čem si lidé povídají, způsobí, že jisté myšlenky a zvyklosti se jaksi uchytí lépe. To, co si řekneme mezi sebou, nás zkrátka ovlivní více než reklamní kampaň. Dokážete o vašem produktu vymyslet takové informace, které se budou šířit řetězovou reakcí? Profesor Berger tvrdí, že je to ve vaší moci. Nezáleží na tom, zda provozujete malou restauraci, řídíte korporaci či poprvé kandidujete do funkce místního úřadu. Kroky, které vašemu výrobku nebo myšlence pomohou natolik, že se stane virovou, platí univerzálně.
Jak stvořit pecku na trhu

Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu