Respekt by chtěl mít každý. Není divu! Vždyť jen v atmosféře vzájemné úcty vás může práce bavit a může být zdrojem spokojenosti a štěstí. Otázkou tak zůstává: Jak toho dosáhnout? Již dávno bylo prokázáno, že společnosti, jež se ke svým zaměstnancům chovají s úctou, mají navrch nejen v materiálním slova smyslu. Vždyť respekt je uznání!
Respekt se vyplatí. Ekonomické škody pramenící z nedostatku respektu na pracovišti dosahují milionů: absence kvůli nemocem, vystresovaní nadřízení, zaměstnanci bez zájmu…
Autorka ukazuje, jak v praxi funguje spolupráce a řízení společnosti založené na respektu. Respekt není jen otázkou etiky, ale v současnosti je také jasnou konkurenční výhodou. Tato kniha je plná názorných příkladů a jasných myšlenek s mnoha cvičeními z praxe a s řádnou dávkou humoru.