Zařazeno v kategoriích: PSYCHOLOGICKÁ LITERATURA, Pedagogika

Metody a postupy poznávání žáka: pedagogická diagnostika

V. Mertin, L. Krejčová, D. Čáp, I. Gillernová, S. Hoskovcová, B. Housarová, K. Krejčová, J. Lidická,

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
344
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2012
Formát
A5
ISBN
978-80-7357-679-0
EAN
9788073576790
Publikace shrnuje a popisuje tradiční postupy pedagogické diagnostiky a současně nabízí přehled aktuálních testových metod, resp. diagnostických nástrojů, které mohou učitelé využít ve všech oblastech vzdělávacího procesu. Pozornost je věnována individuální diagnostice schopností, dovedností a činností žáků, ale také poznávání vztahů, vzájemných vazeb a atmosféry ve školní třídě a v neposlední řadě zmapování dovedností učitele a forem působení učitele na žáky. Diagnostické postupy se zaměřují na žáky obou stupňů základních škol i žáky středních škol. Informace pedagogicko psychologického rázu jsou doplněny výkladem relevantní legislativy, která s problematikou pedagogické diagnostiky souvisí.
Metody a postupy poznávání žáka: pedagogická diagnostika

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu