Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Marketing a reklama

Jak zákazník vnímá značku

Erik du Plessis

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
256
Místo vydání
Brno
Rok vydání
2011
Formát
16x22 cm
ISBN
978-80-2513-529-7
EAN
9788025135297
Autor s pomocí neurovědy odhaluje způsob, jak lidé uvažují o značkách, analyzuje jejich nákupní chování, zkoumá vliv dlouhodobějších pocitů na rozhodování. Radí, jak se trefit na jejich tlačítko "koupit". Přenáší poznatky z výzkumu mozku do světa reklamy a zjišťuje tak, co se odehrává v hlavách spotřebitelů. Velmi užitečné čtení pro marketéry a brand manažery. Kniha Jak zákazník vnímá značku bude však nepochybně poutavým zážitkem i pro intelektuálně zaměřené čtenáře bez praktických ambicí. Využívání neurovědy při výzkumech trhu znamená velký příslib do budoucna. Dokonalá znalost, kdy a jak určitý jedinec na něco reaguje, má veliký význam především pro pochopení reakcí lidí na dynamické stimuly, jako je třeba videoreklama.
Jak zákazník vnímá značku

Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu