Zajímáte se o obchodní strategie, které mohou nastartovat růst vaší firmy? Potřebujete získat důvěru investorů vedoucí ke splnění dlouhodobých cílů společnosti? Chcete si přečíst knihu, která vás naučí, jak na to, a navíc je napsána s brilantní lehkostí?
V čem je kniha výjimečná
Na příkladu mimořádně úspěšné společnosti Cisco vám Inder Sidhu ukáže, jak užitečné je někdy zbourat zavedené manažerské poučky. Přesvědčí vás, že zdánlivé kontrasty se mohou vzájemně doplňovat. Při rozhodování o budoucích strategiích se naučíte přemýšlet v intencích slučovacího „a“, nikoli vylučovacího „nebo“.
Společnost Cisco navíc představuje pádný důkaz, že tato jednoduchá, ale o to zásadnější myšlenková konstrukce bez potíží funguje. Autor vám samozřejmě také napoví, jak ji lze použít v jakékoli firmě či organizaci, tedy i v té vaší.
Naučte se obojí – hlavní témata
- Růst a zisk
- Stálá a přerušovaná inovace
- Stávající a nové obchodní modely
- Optimalizace a úplné přebudování
- Rozvinuté a rozvíjející se země
- Spokojení zákazníci a vděční partneři
- Autoritativní vedení a demokratické rozhodování
Není náhodou, že Cisco patří mezi nejobdivovanější firmy na světě. Inder Sidhu odhaluje, jak společnost Cisco zvyšuje své zisky a zrychluje inovace. Zároveň čtenářům nabízí klíčové rady, jak obojího dosáhnout.
– Marc Benioff, předseda představenstva a CEO, salesforce.com
O autorovi:
Inder Sidhu zastává ve společnosti Cisco pozici viceprezidenta pro strategii a plánování celosvětových operací. Podílí se rovněž na řízení výboru, který ve společnosti Cisco zajišťuje obchodní úspěchy v rychle rostoucích ekonomikách zemí, jako je Čína, Indie, Brazílie nebo Mexiko. V minulosti pracoval také pro společnosti Intel a Novell.