Zařazeno v kategoriích: POČÍTAČOVÁ LITERATURA

Logo (nápad, návrh, realizace)

David Airey

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
216
Místo vydání
Brno
Rok vydání
2010
ISBN
9788025131510
EAN
9788025131510
Atraktivní vizuální identita patří často mezi to nejcennější, co moderní firma vlastní. Grafik musí ve svém návrhu vystihnout její hodnoty, filozofii či obor činnosti, a přitom by měl výsledný logotyp být použitelný pro nejrůznější média a přetrvat desetiletí. Je v tom něco umu, velká dávka píle a především léty nastřádané know-how. Přední světový grafik specializující se na tvorbu log právě to nejcennější – praktické rady získané bohatou zkušeností – sesbíral a hutnou čtivou formou přehledně tematicky uspořádal do knižní podoby. Provede vás kompletním procesem tvorby značky od prvních kontaktů s klientem přes náčrty a myšlenkové mapy až po tipy, jak zajistit výslednému návrhu dlouhověkost. Nechybí ani řešení obvyklých problémů a odpovědi na nejčastější otázky. S knihou se mimo jiné naučíte: - Skloubit představy klienta s vaším přístupem - Připravovat prvotní náčrty a využívat myšlenkové mapy - Dodržovat hlavní zásady, které by měl úspěšný návrh splňovat - Stanovit a prosadit adekvátní cenu i harmonogram návrhu - Hledat inspiraci a udržovat vlastní motivaci
Logo (nápad, návrh, realizace)

Ostatní s tímto titulem kupují:

Zmlkni!

Zmlkni!

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu