Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Marketing a reklama

EMOCEnomie - vliv emocí na obchodní úspěch

Dan Hill

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
352
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2010
Formát
167x233
ISBN
978-80-253-1057-1
EAN
9788025310571
Radost… překvapení… strach… vztek… smutek… odpor… pohrdání… 7 základních emocí, které neodmyslitelně patří i do obchodního světa. Na jejich aplikaci v oblasti marketingu, reklamy a prodeje se zaměřuje EMOCEnomie. Budete umět pracovat s emocemi například při: • výběru zaměstnanců • řízení zaměstnanců • vedení organizací • jednáních vedoucích pracovníků Získáte povědomí o emocích v pojetí značky, v reklamě, maloobchodě, službách nebo při internetovém prodeji. Dan Hill vás seznámí s konkrétními postupy interpretace emocí ve výrazu tváře. Svým novodobým konceptem, díky kterému lze přesně rozpoznat, co spotřebitelé nebo zaměstnanci opravdu prožívají, navazuje na práci Charlese Darwina a Paula Romana. Titul obsahuje výmluvné citace, přehledné tabulky a grafy, a nechybí ani řada příkladů z praxe, které podtrhují význam emocí v obchodních i mezilidských vztazích. A nezapomeňte, že slovní hodnocení se může od emočního prožitku výrazně lišit!
EMOCEnomie - vliv emocí na obchodní úspěch

Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu