Jste copywritery, tvůrci či správci webových stránek, marketingovými či produktovými manažery a ve své práci potřebujete vytvářet profesionální texty, které prodávají? Pak jste na správné adrese.
Praktický průvodce vás naučí tvorbě textů ve všech oblastech, v nichž se dnes musí každý profesionální copywriter orientovat. Zjistíte, jak vytvořit kvalitní název, nadpis, slogan, inzerát či popisný text, který upoutá pozornost zákazníka a významně pomůže prodat vaši službu či výrobek. Výklad v knize obsahuje pro větší názornost obrovské množství zcela konkrétních ukázek z praxe. Na konci každého tématu si navíc budete moci nabyté dovednosti procvičit na praktických cvičeních.
Autorka se v knize věnuje mimo jiné těmto tématům:
* Analýza zákazníka a cílového publika z hlediska jeho potřeb a přání
* Jak zákazníka zaujmout a vyvolat jeho zájem
* Jak na úspěšnou internetovou prezentaci a e-shop
* Tvorba sloganů, nadpisů, článků a popisů, které prodávají
* Správná volba klíčových slov v rámci SEO
* Jak na propagaci na Facebooku či Twitteru
* Tvorba úspěšných PPC inzerátů i běžné novinové inzerce
* Jak napsat kvalitní PR článek pro on-line i off-line média
* Volba atraktivních názvů výrobků a obalů