Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Marketing a reklama

Vytváření spotřebitelské hodnoty

Tomáš Macák

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
216
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2010
Formát
A5
ISBN
978-80-7357-570-0
EAN
9788073575700
Publikace přináší originální přístup k managementu hodnotových inovací a vytváření spotřebitelské hodnoty. Je určená manažerům, specialistům z oblasti řízení kvality, řízení výroby, marketingu a studentům vysokých a vyšších odborných škol. Tematicky je publikace rozdělena do čtyř základních oblastí: management lidského potenciálu, vytváření superprioritního produktu, produkční systém a regulace kvality. V knize jsou představeny původní metody, např. metoda predikce zásob dokončené výroby, využití informačního šumu k získání nové znalosti, odhalení nepodstatných faktorů u vyvíjeného produktu, předpověď tržeb z prodeje nového produktu bez znalosti minulého obdobé, měření hodnoty informace aj.
Vytváření spotřebitelské hodnoty

Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu