Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Marketing a reklama

E-mail marketing: Jak pečovat o klienty a prodávat e-mailem

Kirš David, Harper Mitchell

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
48
Místo vydání
Brno
Rok vydání
2010
Formát
A5
ISBN
9788025132012
EAN
9788025132012
OBJEVTE TAJEMSTVÍ, JAK JEN NEPOSÍLAT E-MAILY, ALE OPRAVDU DĚLAT E-MAIL MARKETING! „V dnešní době začíná využívat stále více úspěšných firem nízkonákladovou a zároveň vysoce efektivní podnikatelskou zbraň – e-mail marketing. Nejziskovější firmy světa by dnes nedokázaly úspěšně fungovat bez e-mail marketingu.” Zkušení odborníci v knize odhalují, jak využívat e-mail marketing a hromadnou e-mail komunikaci k hýčkání vašich zákazníků a podpoře vaši značky. V ČEM VÁM TATO KNÍŽKA POMŮŽE? Firmy dnes posílají e-mailem hromadné nabídky a doufají, že jim zvýší zisky: * Jak ale budovat pomocí e-mailu opravdový vztah a zvyšovat důvěru zákazníků? * Jak připravit a odeslat nabídku, která prodává? * Kde je hranice mezi spamem a e-mail marketingem? * Jak správně budovat databázi kontaktů? TATO KNIHA VÁS SEZNÁMÍ S PROBLEMATIKOU E-MAIL MARKETINGU, JAK HO VYUŽÍT A NA CO SI DÁT POZOR. PŘEDSTAVÍ VÁM TAKÉ TIPY A TRIKY PRO VAŠI DENNÍ PRAXI.
E-mail marketing: Jak pečovat o klienty a prodávat e-mailem

Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu