Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Marketing a reklama

Ako sa robia noviny, 4. vydanie

Tušer Andrej

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
285
Místo vydání
Bratislava
Rok vydání
2010
Formát
A5
ISBN
9788089447237
EAN
9788089447237
„Zájem čtenářů, který vede nakladatelství k rozhodnutí vydat již počtvrté knihu Andreje Tušera Ako sa robia noviny, je nejlepším lektorským či recenzentským posudkem. Podstatná je ještě jedna věc – žánrová oblast. V oblasti odborné i populárně vědné literatury se opakovaně vydávají – na rozdíl od krásné literatury – knihy jen velmi vzácně. Pouze díla zakladatelská anebo syntetická a inovativní. Základním kamenem úspěchu knihy je jednak způsob, jakým autor vymezil téma knihy, jednak volba komunikační strategie. Téma je dobře zvolené, týká se atraktivního a pro běžného konzumenta lákavého a tajemného světa novin. Neméně účinné jsou vypravěčské strategie, které autor zvolil. Zaměřil se na co možná nejširší čtenářské publikum, kterému dokáže srozumitelným, jasným a poutavým způsobem objasnit složité problémy mediálního trhu v oblasti tištěných médií, konstrukce mediálního produktu typu noviny a konečně profesního profilu novináře a novinářské etiky.“ Prof. PhDr. Jiří Pavelka, CSc. Katedra mediálních studií a žurnalistiky Fakulta sociálních studií Masarykovy Univerzity Brno „Recenzent toto záslužné dielo vníma predovšetkým ako zasvätenú teoreticko-praktickú príručku pre vysokoškolských študentov masmediálnej komunikácie a žurnalistiky, ktorí sa hodlajú špecializovať na printové médiá, ako aj pre všetkých záujemcov o danú problematiku z profesionálnych i laických sfér. Ide o výnimočné dielo, ktoré v sebe integruje najlepšie skúsenosti z dlhoročnej úspešnej novinárskej kariéry autora, relevantné výsledky jeho vedeckovýskumných a vedecko-publikačných aktivít, ako aj bohaté poznatky z vlastnej pedagogickej praxe. Profesor Tušer pripravil do tlače v poradí už 4. vydanie publikácie (prvé vydanie vyšlo v roku 1999) nielen preto, že je o ňu záujem, ale aj preto, že sám cíti vnútornú potrebu svoje dielo neustále zdokonaľovať tak, aby reflektovalo diachrónny obraz printovej masmediálnej scény z aspektu jej dynamického štruktúrneho a typologického vývoja, v oblasti procesu redigovania a v trajektórii samotnej novinárskej profesie.“
Ako sa robia noviny, 4. vydanie

Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu