Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA

Competitive Intelligence

Molnár Zdeněk

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2009
Formát
-
ISBN
9788024516035
EAN
9788024516035
1. vydání Competitive Intelligence se zabývá systematickým sběrem informací, získávaných převážně z externích informačních zdrojů, jejich vyhodnocováním a presentací. Jedná se o celou paletu metod a postupů opírajících se o informační management, znalostní management a psychologii, jejichž smyslem je vybudovat efektivní most mezi těmi, kteří "znají" (knowledge owners) a těmi, kteří rozhodují (decision makers). Ve skriptech je popsán celý zpravodajský cyklus Competitive Intelligence, tj formulace zadání, sběr dat, analýza získaných informací a presentace závěrů. Jedná se poměrně mladou disciplinu a vydaná skripta jsou vůbec první česky psaná vysokoškolská skripta, která se této problematice věnují.
Competitive Intelligence

Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu