Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Marketing a reklama

Marketingové řízení školy, 2. vydání

Světlík Jaroslav

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
328
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2010
Formát
B5
ISBN
978-80-7357-494-9
EAN
9788073574949
Marketingové řízení školy se zabývá problematikou moderního řízení školy, snaží se nabídnout nové pohledy, nápady a techniky z oblasti školského managmentu a marketingu. Je určena především těm, kteří jsou odpovědni za chod školy. 2., aktualizované vydání se zaměřuje nejen na oblast regionálního školství, nově ale i na marketing škol vysokých. Toto vydání doplňuje předchozí o nové cenné výsledky autorových vlastních výzkumů, nebo výzkumů, na nichž se částečně podílel.
Marketingové řízení školy, 2. vydání

Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu