Psychológia médií

Brečka Samuel

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
416
Místo vydání
Bratislava
Rok vydání
2009
Formát
A5
ISBN
978-80-89447-12-1
EAN
9788089447121
"Psychológia médií daleko přesahuje svým záběrem téma vytčené do titulu. Dotýká se a dává do souvislostí jevy, skutečnosti, vlastnosti a vztahy, které jsou na dotyku s jinými vědeckými disciplínami, přitom jde o kompaktní, sevřený text s jasným (a naplněným) cílem. Monografie je strukturována velmi přehledně, kromě slovenského textu je součástí rukopisu i kapitola předního českého psychologa komunikace Zbyňka Vybírala soustředěná k základním pojmům a souvislostem této části oboru. V době, která nás nutí k rychlým zkoumáním a často dovádí ke zjednodušeným závěrům je cenná každá práce, která se dobírá soudů a konstatování obtížnou cestou argumentace, kontextových souvislostí a historických předpokladů. Chci ocenit na recenzované publikaci právě tyto její vlastnosti. Pevné ukotvení v dějinách oboru, jakkoliv mladých, přesné a přísné terminologii, ale zároveň v jazyce, který je čtenářsky „přátelský“, dělá z Psychológie médií unum necessarium pro každý společenskovědní obor, který má zkoumání médií ve svém kurikulárním seznamu." Doc. PhDr. Miroslav Zelinský, CSc. Fakulta umění Ostravské univerzity
Psychológia médií

Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu