Regulace reklamy-komentář

Chaloupková, Holý

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
344
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2009
Formát
A5
ISBN
978-80-7400-180-2
EAN
9788074001802
Publikace Regulace reklamy je určena nejen advokátům a právníkům, kteří se problematikou regulace reklamy zabývají, ale je koncipována jako pomůcka pro širší veřejnost (včetně zadavatelů, zpracovatelů a šiřitelů reklamy), ale i pro studenty vysokých škol oborů zaměřených na komunikační média. Publikace Regulace reklamy přináší vybrané komentované právní předpisy (části předpisů), které jsou pro reklamu v ČR zásadní: zákon o regulaci reklamy, nekalou soutěž upravenou v obchodním zákoníku, speciální úpravu reklamy, teleshoppingu a sponzoringu v zákoně o provozování rozhlasového a televizního vysílání, zákon o ochraně spotřebitele. Komentář obsahuje poznatky z právní praxe, je rovněž doplněn o rozhodovací praxi orgánů dozoru, soudů, včetně Nejvyššího správního soudu. Součástí výkladu jsou i dokumenty EU vztahující se k reklamě.
Regulace reklamy-komentář

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu