Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Marketing a reklama

Marketingové řízení malých a středních podniků

Havlíček Karel

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
172
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2005
Formát
A5
ISBN
80-7261-120-8
EAN
9788072611201
Nový svazek edice "Malé a střední podnikání" ukazuje možnosti marketingového řízení malých a středních podniků, od volby produktových skupin přes určení cenové strategie, distribučních cest až po volbu optimální komunikační strategie. Pozornost je věnována také výzkumu trhu a marketingovému plánování, vztahům obchodních a marketingových činností, obchodnímu plánu a řízení vztahu se zákazníky. Příloha knihy přináší praktický příklad zpracování marketingového a obchodního plánu pro malý/střední podnik působící v oblasti výroby.
Marketingové řízení malých a středních podniků

Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu