Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Marketing a reklama

Skok do budoucnosti

Schmetterer Bob

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
240
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2004
Formát
B5
ISBN
80-7261-108-9
EAN
9788072611089
Bývalý předseda představenstva a generální ředitel světové sítě komunikační agentury Euro RSCG Worldwide předkládá návod, jak využít tvořivosti k rozvoji podniků a značek. Nestačí vytvářet reklamy, je třeba přicházet s "tvůrčími podnikatelskými nápady", propojujícími reklamní, marketingové a podnikatelské strategie a vytvářejícími nové podnikatelské příležitosti. Kniha obsahuje řadu příkladů úspěšných kampaní a podnikatelských strategií založených právě na využití tvůrčího myšlení a konceptu tzv. Creative Business Ideas®.
Skok do budoucnosti

Ostatní s tímto titulem kupují:

Marketing

Marketing

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu