Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Marketing a reklama

Oceňování značky a jeho význam

Haigh David

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
104
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2002
Formát
B5
ISBN
80-7261-073-2
EAN
9788072610730
Publikace, kterou významný britský konzultant a šéf společnosti Brand Finance původně zpracoval pro Evropskou asociaci komunikačních agentur, seznamuje s alternativními metodami oceňování značky, přináší příklady aplikace oceňování značky pro různé účely, ukazuje možnou roli reklamní agentury při oceňování značky a přehledně shrnuje hlavní myšlenky současné diskuse o síle a tzv. ekvitě značky. Knihu ocení zejména finanční manažeři, marketingoví specialisté, pracovníci reklamních agentur a odhadci. Překlad z angličtiny František Drozen.
Oceňování značky a jeho význam

Ostatní s tímto titulem kupují:

Marketing

Marketing

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu