Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Management, VÝPRODEJ CZ

Strategické řízení firemních informací, Teorie pro praxi

Drdla;Drdla Miloš

Dostupnost
skladem
Vydavatel
Počet stran
208
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2003
Formát
B5
ISBN
80-7179-730-8
EAN
9788071797302
Publikace obsahuje ucelený přehled progresivních přístupů ke strategickému řízení firemních informací. Zahrnuje problematiku strategické analýzy, formulace a implementace strategií a strategického řízení. Těžištěm výkladu řízení je tříúrovňový model strategického řízení, kde strategie vyšší úrovně je rozpracována na úrovni nižší. Pozornost je věnována také implementačním aspektům a dělbě práce mezi top managementem a specialisty. Výklad dokresluje řada schémat a obrázků. V závěru jsou zařazeny příklady, případové studie a citáty z tisku.
Strategické řízení firemních informací, Teorie pro praxi

308 Kč

440 Kč ušetříte 132 Kč


Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu