Slovník mediální komunikace

Kolektiv autorů

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
328
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2004
Formát
A5
ISBN
80-7178-926-7
EAN
9788071789260
Slovník se soustřeďuje zejména na základní pojmy vyskytující se v nejznámějších komunikačních teoriích, zabývajících se vztahem médií a společnosti. Jednotlivá hesla mapují různé vědy, které souvisejí s mediální komunikací (psychologii komunikace, sémiotiku, sociologii), vysvětlují však také pojmy týkající se sdělovacích prostředků a sociální komunikace. Kniha je dílem našich předních odborníků na mediální studia a zároveň prvním soustavným českým vědeckým projektem, který zachycuje současný stav mediální vědy. Obsahuje více než 200 hesel týkajících se žurnalistiky, teorií komunikace a fenoménů souvisejících s masovými sdělovacími prostředky.
Slovník mediální komunikace

Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu