Guerilla marketingem se nejčastěji označuje provokativní, kontroverzní a agresivní reklama, při níž se nepoužívají klasické reklamní kanály nebo se použijí nestandardní způsobem. To ale není tak zcela pravda. Guerilla marketing se od tzv. klasického marketingu odlišuje hlavně tím, že nespoléhá na téměř bezedný marketingový rozpočet, ale spíše na představivost. Guerilla marketerům tedy nechybí hlavně zaujetí pro věc, nápaditost a osobní angažovanost. Tento přístup je tak nanejvýš vhodný (nejen) pro malé firmy, které se také chtějí v globálním světě prosadit a uspět.
Toto stěžejní dílo zakladatele guerilla marketingu Jaye Conrada Levinsona bylo vydáno poprvé v roce 1983. Nyní v rukách držíte přeložené už čtvrté aktualizované vydání, ve kterém kromě jiného naleznete:
* 200 nástrojů guerilla marketingu, z nichž mnohé jsou zcela zdarma
* strategie pro marketing na internetu (kdy a jak přesně je využít)
* tipy pro využívání nových technologií (např. podcasting a automatické rozesílání)
* programy pro oslovení potenciálních zákazníků
* zásadní informace o vytváření správných atributů a postojů vaší společnosti
Kniha Guerilla marketing je některými považována za marketingovou bibli – a za knihu, kterou by každý majitel malé firmy měl mít ve své knihovně.