Autoři si uvědomují základní problém, který sužuje řadu firem, a snaží se jim poradit, jak marketingovým sdělením prorazit ve změti přehuštěných trhů. V poslední dekádě se objevilo mnoho nových způsobů, jak produkty a služby prodávat, a mnoho nových míst, kde je propagovat. Klíčem k efektivnímu programu reklamní, propagační a marketingové komunikace je vytvořit jednolitý a jasný hlas, dobře slyšitelný v hluku mnoha protichůdných reklamních a marketingových taktik. Splnit tento úkol znamená spojit dohromady všechny aspekty firemního marketingového úsilí a zaměřit se na jediné sdělení.
Publikace je určena:
* studentům ekonomického zaměření, kteří chtějí získat co nejvíc informací o reklamě, propagaci a marketingové komunikaci
* pro lidi z reklamních a marketingových agentur, kteří se chtějí seznámit se zkušenostmi ze zahraničí
Naleznete zde například následující témata:
* firemní image a řízení značky
* nákupní chování – modely nákupního rozhodování spotřebitelů i firem
* analýza propagačních příležitostí, segmentace spotřebitelských i mezipodnikových trhů
* řízení reklamní kampaně, výběr reklamní agentury
* tvorba reklamy – strategie sdělení, realizační rámce, typy reklamních triků, výběr reklamních médií
* podpora prodeje – propagační taktiky
* spotřebitelská propagace
* osobní prodej, databázový marketing a řízení vztahu se zákazníky
* vztahy s veřejností, sponzorské programy a regulace
* internetový marketing
* marketingová komunikace pro malé podniky
* hodnocení efektivity marketingových programů