Publikace je určena:
* pro obchodní zástupce i obchodníky za pultem – naučí je rychle a bez-pečně rozpoznat, co si jejich protějšek skutečně myslí, navede je, jak s ním jednat, aby dosáhli svého cíle
* obecně pro všechny, kteří řídí větší počet lidí, anebo s ním spolupracují, tedy například pro manažery, politiky, učitele, herce ad., které seznámí s tím, jak by oni sami měli vystupovat, aby své „posluchače“ přesvědčili
V podrobném průvodci se dozvíte:
* proč je komunikace sociálně podmíněna a jaké existují hlavní příčiny nedorozumění
* co jsou neverbální kódy, co rozumíme arbitrárním, ikonickým a intrinzickým kódováním
* že lidé reagují na svou představu o skutečnosti, ne na skutečnost samu
* jakou úlohu v neverbální komunikaci hraje proxemika
* jak respektovat osobní zóny lidí, jak využít při jednání nebo prezentaci prostor
* čím se zabývá posturologie, jaké existují základní tělesné postoje
* že byste měli respektovat šest zásad při perfektním držení těla
* nakolik spolu souvisí kinezika a gestika
* kdy vytvoří založené ruce bariéru mezi komunikujícími
* jak funguje mimika – komunikace prostřednictvím výrazů obličeje
* které zóny v obličeji prozradí překvapení, strach, znechucení, rozčilení, štěstí, smutek a další pocity
* že haptika, komunikace dotekem, dokáže prozradit nečekané množství informací
* jak správně podávat ruku
* o komunikaci očním kontaktem, za jakých okolností je příjemná a za jakých naopak
* co vše spadá pod vědu zvanou paralingvistika a co můžeme vyčíst z hlasového projevu mluvčího
* jaký vzhled a úpravu má mít zevnějšek člověka, aby působil na druhé příjemně
* řadu praktických rad a příkladů, jak „pracovat“ s hlavou, rameny, rukama, nohama atd.
* jak se vhodně chovat při obchodním jednání, jak při výběrovém pohovoru, jak při komunikaci se šéfem i v dalších situacích
V každé kapitole naleznete řadu testů, prostřednictvím kterých zjistíte, jak jste na tom s danou znalostí a dovedností.
Přiložené DVD obsahuje videoukázky různého chování, a to jak hrané, tak i spontánní. Projde s vámi jednotlivé složky neverbální komunikace tak, abyste se v nich naučili bezpečně orientovat a rychle rozpoznat, jaké pocity váš protějšek právě prožívá.