Publikace je určena:
* personalistům a manažerům, kteří chtějí poznat a pochopit, z čeho vyplývá chování zaměstnanců na pracovišti a jak je mohou ovlivňovat
* studentům podnikatelských, obchodních a ekonomických fakult, kteří studují předměty jako je organizační chování, řízení lidí, nebo management lidských zdrojů.
* studentům psychologie, kteří se zabývají předměty jako psychologie práce, pracovní a organizační psychologie, organizační psychologie, psychologie zaměstnanců a průmyslově-organizační psychologie.
Dozvíte se:
* co spadá pod pojem psychologie práce a které její nejbližší obory známe
* proč jsou analýza, kompetence a sledování výkonnosti základem při výběru pracovníků
* jaké existují metody výběru zákazníků a kdy je která metoda nejvhodnější
* jak správně hodnotit lidi na pracovišti
* co jsou to postoje v práci, jak je měřit a jak dosáhnout, aby zaměstnance jejich práce uspokojovala
* nakolik se dá změnit pracovní chování lidí na pracovišti
* jaké přístupy k pracovní motivaci existují, kdy je který účinný
* proč a kdy můžete využít tzv. strukturování pracovního místa
* jak připravit, realizovat a vyhodnotit školení
* že stres na pracovišti nepřináší kladné výsledky a jak jej eliminovat
* proč se skupina a tým rozhoduje specifickým způsobem
* jak co nejlépe své zaměstnance řídit
* co obnáší pojem kariéra a jak kariéru rozvíjet a budovat v organizacích.