Inovace tvoří základní kámen toho, co činí podnik úspěšným: nabízet něco jedinečně lepšího než konkurence. Inovace je ale pravděpodobně nejobtížnějším prvkem podnikatelské aktivity z hlediska řízení a plánování.
Autoři poskytují jasný, systematický a integrovaný systém, který zájemce tímto složitým tématem provede. Kniha si klade za cíl vybavit čtenáře znalostmi potřebnými pro pochopení inovací a dovednostmi potřebnými pro řízení inovací na operační i strategické úrovni. Kniha Řízení inovací najde široké uplatnění u manažerů z praxe jak v sektoru průmyslové výroby, tak v sektoru služeb. Je vhodným učebním textem pro studenty postgraduálních programů MBA nebo vysokoškolských oborů zaměřených na řízení technologií, řízení inovací a podnikatelství.
V knize naleznete:
ucelený systém pro integraci řízení technologických, tržních a organizačních změn, jsou v ní tedy uvedeny poznatky např. o řízení výzkumu a vývoje, řízení výroby a operací, řízení marketingu, produktový nebo organizační rozvoj
příklady dobrých, ale také špatných metod, pocházejících z praxe různých odvětví a různých zemí
vynikající materiály z odborného výzkumu