Praktická, stručná, srozumitelná, čtivá příručka, která nesmí chybět na stole žádného vedoucího pracovníka. Dozvíte se, jaké kompetence, dovednosti a schopnosti potřebujete mít jako dobrý manažer a jak vést své podřízené spolupracovníky a sám sebe k úspěchu. Zjistíte, jak hodnotit své podřízené, jak s nimi sjednávat jejich cíle, jak své lidi správně řídit a kontrolovat, jak jim delegovat práci. Poznáte různé praktické techniky vedení lidí, od základních technik vedení přes techniky vedení orientované na úkoly a techniky vedení orientované na lidi až po techniky vedení orientované na tým. Naučíte se jistěji rozhodovat, plánovat úkoly a projekty, dávat zpětnou vazbu, pravidelně hodnotit, správně motivovat, chválit a vést kritické rozhovory, vést porady, řešit konflikty, delegovat, účinně vést tým. Lidé jsou dnes klíčovým zdrojem úspěchu firmy a jejich manažerů, naučte se je účinně vést a řídit.