Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Učebnice a skripta

Řízení jakosti a ochrana spotřebitele

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
204
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2006
Formát
B5
ISBN
978-80-247-1782-1
EAN
9788024701943
Druhé, aktualizované vydání praktické publikace nabízí nejnovější poznatky z oblasti jakosti, řízení jakosti a ochrany spotřebitele. Kniha obsahuje přehled nejdůležitější legislativy jakosti a přístupů zabezpečování jakosti ve smyslu norem ISO 9000 a ve smyslu TQM. Přibližuje nástroje a metody řízení jakosti od nástrojů a metod univerzálního použití přes metody používané při plánování jakosti a metody pro monitorování a zlepšování procesů až po metody hodnocení jakosti. Na závěr naznačuje směry, kterými se bude management jakosti ubírat v nejbližším období. Velmi cenné a kvalifikované informace ocení manažeři a specialisté malých, středních i velkých podniků, které chtějí zlepšit kvalitu svých výrobků a služeb, popřípadě zavést některý ze standardních přístupů zabezpečování jakosti. Kniha je dále určena studentům vysokých škol a středních a vyšších odborných škol i pro použití ve výuce na středních odborných učilištích. Vedoucí autorského kolektivu je děkanem fakulty podnikohospodářské Vysoké školy ekonomické v Praze.
Řízení jakosti a ochrana spotřebitele

Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu