Kniha "Efektivní komunikace" pomůže zlepšit interní komunikaci vašich zaměstnanců a vylepší také komunikaci vaší firmy navenek, při jednání s obchodními partnery a zákazníky. Popisuje srozumitelně komunikační proces a pravidla. Ukazuje, jak se liší komunikační typy lidí. Speciální kapitoly jsou věnovány psaní e-mailů, dávání zpětné vazby a asertivnímu zvládání situací a konfliktů v práci.
Kniha je určena všem pracovníkům ve firmách a institucích, kteří hodně komunikují s kolegy nebo obchodními partnery. Někdy mohou mít pocit, že komunikace "nefunguje". Díky této knize si uvědomí, co je příčinou, a mohou komunikaci s druhým změnit a zlepšit.
Předností této knihy je, že vychází z praxe. Ukazuje situace a příklady komunikování, které se ve firmách dnes a denně odehrávají. V každé části knihy najdete příklady a ukázky dobré i špatné praxe.
Kniha "Efektivní komunikace" obsahuje následující části:
Komunikační proces
Komunikační typy lidí
Pravidla a zásady pro efektivní komunikaci
Specifika e-mailové komunikace
Zpětná vazba
Čtyři komunikační situace z firemní praxe
Asertivita
Konflikty