- vytvořte si pozitivní návyky
- stanovte si priority podle důležitosti a naléhavosti
- šetřete čas při komunikaci
- naučte se asertivně odmítnout
- efektivně využívejte delegování
- zvládněte prokrastinaci
- braňte se zlodějům času
- vyhněte se stresu a syndromu vyhoření
- naplánujte si další den i celý život
Vše, co potřebujete vědět o řízení času, najdete v této knize.
Čas je v dnešní době velmi vzácný. Jsme vystaveni obrovskému množství úkolů, povinností a aktivit, které musíme zvládat stále rychleji.
V této knize najdete návody a postupy, jak stihnout všechno, co je důležité, a zároveň vybrat to, co je opravdu podstatné. Naučíte se aktivně řídit svůj život, získat větší prostor pro vlastní práci, zlepšit plánování a posílíte soustředění, výkonnost a rovnováhu.
Mnozí z nás zjišťují, že se pohybují v jakési setrvačnosti, časové tísni. Občas se zastavíme a uvědomíme si, že jsme v poslední době udělali málo pro to, co je pro nás důležité, namísto abychom se zamysleli, jak to dělat jinak, což paradoxně většinou vede k opakování dosavadních neefektivních vzorců jednání. Mnozí z nás také předpokládají, že zacházení s časem a rozhodování o prioritách je něco samozřejmého, ovšem i to je potřeba se naučit.
Začtěte se do příručky zkušených autorů a proměňte svůj boj s časem na plnohodnotné prožívání času!
O autorech:
Ing. Juraj Eisel, Ph.D.
se řízení lidských zdrojů, managmentu a vedení pracovních týmů věnuje déle než 30 let. Bohaté manažerské zkušenosti získal v pozicích personálního ředitele. Pro klienty poradenských a konzultačních společností školí zejména manažerské dovednosti, prezentační a komunikační dovednosti. Patří mezi ně zejména leadership, vedení a motivace jednotlivců a týmů, manažerské rozhovory (hodnotící, výběrové, zpětná vazba atd.), styly rozhodování, vedení porad, time management, zvládání stresu, etika podnikání, řešení problémů, řešení konfliktů, patologické jevy na pracovišti, týmová práce, osobní rozvoj, stres management atd.
Od roku 2008 půdobí také jako akademický pracovník. Vyučuje předměty řízení lidských zdrojů a vedení týmů. V roce 2017 získal certifikát „auditor age managementu“.
Pravidelně přispívá do popularizačního časopisu HR forum. Je autorem publikace Systém a procesy řízení lidských zdrojů (2021) a spoluautorem knihy Talent management a věk mileniálů (2023).
Své poznatky pravidelně prezentuje ve společnostech v rámci tréninkových, vzdělávacích a rozvojových aktivit.
Ing. Mgr. Stanislav Termann, Ph.D., MBA
studoval nejprve elektrotechniku a po roce 1989 vystudoval jednooborovou psychologii na Universitě Palackého v Olomouci. Následně sbíral profesní zkušenosti jako psycholog a souběžně působil jako personální ředitel několika společností. Do roku 2022 vedl obchodní tým v poradenské a vzdělávací společnosti, kde působil také jako lektor a kouč.
V současnosti pracuje jako poradce v oblasti strategického a projektového řízení, vedení lidí a nastavování řídících a personálních procesů. Koučuje manažery, nejvíce „expertním“ stylem (kombinace mentorigu a koučingu). Lektorsky zajišťuje tréninky manažerských dovedností (strategického řízení, projektového a procesního řízení, leadershipu, koučování, vedení lidí, hodnocení, kreativity a inovativnosti, time a stres managmentu), obchodních dovedností, komunikačních, vyjednávacích a prezentačních dovedností. Připravuje a realizuje assessment centra pro výběr a development centra pro rozvoj manažerů nebo klíčových specialistů.
Od roku 2006 působí jako vysokoškolský pedagog. Vyučuje zejména psychologii práce a psychologii organizace, personální psychologii a time a stres management. Věnuje se také psychologické poradenské praxi, v níž se nejvíce zabývá řešením úzkostí, závislostmi, manželským poradenstvím, problémy ve výchově dětí a kariérním poradenstvím.
Je autorem publikace Umění přesvědčit a vyjednat (2012) a spoluautorem knihy Talent management a věk mileniálů (2023).