Odpovídá práce manažera obsahu teoretických knih a školení? Existuje jednoduchá a univerzální rada, jak se stát dobrým manažerem a jak se chovat a pracovat od prvního dne na manažerské pozici?
Tato kniha nenabízí radu univerzální ani jednoduchou. Má však za cíl poskytnout náhled do každodenních povinností manažerů. Ať mluvíme o řízení lidí, tvorbě talentů, řízení svého času či firemních změn, teorie se může jevit jako jednoduchá. Avšak jen do doby střetu s každodenní realitou. V knize je proto kladen důraz na praktické rady, tipy a zkušenosti, které jsou stěžejní pro úspěšnou práci manažera.
Rozeberme, jak pracují úspěšní. Jak řídí své týmy, jaký mají systém práce a jak zvládají jednotlivé manažerské aktivity. Cílem knihy je též inspirovat. Poskytnout vhled do reálného života lidí z různých odvětví, kteří jsou ve vyšších pozicích a mají za sebou impresivní životní příběhy a v hlavě vize a cíle na další období.