Zařazeno v kategoriích: PSYCHOLOGICKÁ LITERATURA, Pedagogika

Uvádění začínajících učitelů mateřských škol

Syslová Zora, Borkovcová Irena

Dostupnost
skladem
Vydavatel
Počet stran
132
Rok vydání
2022
ISBN
978-80-7676-223-7
EAN
9788076762237
Uvádění začínajících učitelů mateřských škol je dlouhodobě nedoceněnou a neřešenou problematikou v předškolních zařízeních v České republice. Proto monografii autorek Zory Syslové a Ireny Borkovcové můžeme považovat za progresivní dílo. Flexibilně reaguje na potřeby výraznějšího řešení adaptace začínajících pedagogů v mateřských školách v problematice systematického a kontinuálního rozvoje učitelů. Publikace bude inspirací pro aplikování a rozvíjení „úvodních kroků“ v profesi učitele MŠ. Konkrétními podněty podpoří úspěšnější začátek profesní dráhy pedagogů mateřských škol spadající do problematiky kvality školského managementu v kontextu s celospolečenskými změnami v naší společnosti. Jak samy autorky uvádějí, publikace zaplňuje mezeru, která tu po dlouhé roky existovala v přípravě na uvádění učitelů do praxe mateřských škol.
Uvádění začínajících učitelů mateřských škol

385 Kč


Ostatní s tímto titulem kupují:

Diagnostika

Diagnostika

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu