Epidemie onemocnění covidem-19 změnila ložnice v kanceláře, postavila mladé proti starým a rozšířila propasti mezi bohatými a chudými, červenými a modrými, „rouškaři“ a „nerouškaři“. Některé firmy – třeba Amazon nebo poskytovatel softwaru pro videokonference Zoom – najednou pod návalem klientské poptávky nevědí, kde jim hlava stojí. Oproti tomu celá průmyslová odvětví, jako gastronomii, cestování, hotelnictví či živou kulturu, zachvátil strach, že jejich segment trhu doslova přes noc odumřel. Pandemie sama o sobě ovšem nepřinesla ani tak změnu, jako spíš urychlila trendy probíhající již před jejím propuknutím.
V knize Svět po covidu Scott Galloway ukazuje hranice krizí a příležitostí, které před námi vyvstávají. V pandemií rozbouřeném světě budou nejmocnější technologické monopoly nepochybně prosperovat. Jiné segmenty, jako například vyšší vzdělávání, budou muset přijít se změnou hodnotové nabídky, když ta stávající v situaci minimálního osobního kontaktu přestává dávat smysl. Galloway ve své knize dávkuje stejnou měrou optimismus i pesimismus, opepřený svým pověstným humorem, suverénním stylem, zkušenostmi z byznysu a názory ostrými jako břitva.