Zařazeno v kategoriích: PSYCHOLOGICKÁ LITERATURA, Pedagogika

Intuitivní pedagogika: Rozhovory s Iris

Pedroli Thomas

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Rok vydání
2019
ISBN
9788024263069
EAN
9788024263069
Když na počátku devadesátých let vtrhly do domácností počítače, jen málokdo z vědců si uvědomoval, k jakým změnám dochází. Již brzy si však odborníci všimli posunů v komunikaci s dětmi a dospívajícími. Pro Iris Johanssonovou (mentorku a lektorku seminářů intuitivní pedagogiky, spisovatelku s poruchou autistického spektra) byla změna natolik závažná, že začala mluvit o „čtvrté komunikační dimenzi“. V letech 2015–2017 vedla Iris Johanssonová ve Švédsku o této nové komunikační dimenzi samostatné semináře. Thomas Pedroli všechna setkání tehdy nahrával a právě z těchto audiozáznamů vznikla tato kniha, která vyzývá k výraznému přehodnocení školního vzdělávání a přispívá k pochopení nové generace dětí i dospívajících. Intuitivní pedagogika vznikla v roce 2003 z iniciativy Thomase Pedroliho jako název vzdělávacího semináře pro učitele, rodiče a terapeuty, kteří chtěli rozvíjet intuici prostřednictvím her, uměleckých činností a komunikace. Vedoucím seminářů byl zakladatel švédské waldorfské školy v Solviku Pär Ahlbom, Iris Johanssonová byla v letech 2003–2016 lektorkou komunikace. Intuitivní pedagogika není samostatnou metodou, je osobnostním rozvojem použitelným v různých pedagogických směrech a je s nimi kompatibilní. Rozšířila se v mnoha kulturách po celém světě.
Intuitivní pedagogika: Rozhovory s Iris

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu