Zařazeno v kategoriích: PRÁVNICKÁ LITERATURA, Obchodní právo

Šíření pravdivých údajů o podnikateli jako nekalá soutěž a/nebo narušení dobré pověsti

Ondrejová Dana, Římanová Kamila, Zvoníček Tomáš

Dostupnost
skladem
Vydavatel
Počet stran
172
Rok vydání
2021
ISBN
978-80-7598-076-2
EAN
9788075980762
Publikace se věnuje otázce šíření pravdivých informací, jež může být za určitých okolností protiprávní. Rozebírá podmínky, za nichž může být takové jednání považováno za nekalou soutěž a/nebo neoprávněný zásah do osobnosti, resp. pověsti právnické osoby. Cílem je upozornit na tyto v praxi spíše opomíjené možnosti postihu a představit ucelený výklad užitečný také pro potřeby praktické argumentace. Za účelem vyhodnocení, zda je uvádění určitého tvrzení o podnikateli (ne)oprávněné a jaké nároky lze požadovat, používají autoři nejen argumentaci aktuální judikaturou, ale také množství uchopitelných příkladů a modelových situací. V dílčích částech se pak monografie věnuje úskalím spojeným s šířením pravdivých informací o podnikatelích v online prostředí na příkladu recenzí na služby podnikatele a jednání tzv. influencerů, a dále pak odpovědnosti při tzv. spotřebitelských testech kvality a odpovědnosti dozorových orgánů zasahující do dobré pověsti podnikatele.
Šíření pravdivých údajů o podnikateli jako nekalá soutěž a/nebo narušení dobré pověsti

535 Kč


Ostatní s tímto titulem kupují:

Franchising

Franchising

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu