STRUKTURA PRACOVNÍHO SEŠITU Myšlenková mapa – dvojstrana, kam budou žáci postupně v průběhu lekce doplňovat slovíčka k probíranému tématu Části A, B, C, D – provázanost učebnice a pracovního sešitu: jedna strana učebnice odpovídá dvěma stranám pracovního sešitu – cvičení jsou zaměřená zejména na procvičení gramatiky a slovní zásoby – cílem je poskytnout dostatek cvičení pro daný jev různé úrovně tak, aby vyučující měl možnost volby (především ve smíšených skupinách a skupinách s integrovanými žáky a žáky s SPU) – není nutné vyplnit veškerá cvičení Použití ikon: zelená – nejjednodušší, oranžová – středně obtížná, červená – obtížná Výslovnost – každá lekce obsahuje cvičení na výslovnost obtížných hlásek – jedná se nejen o poslechová cvičení, ale i o jazykolamy Opakování lekce – zaměřené na řečové dovednosti s tabulkou se sebehodnocením žáka – mohou být využity v rámci procvičování v hodině, nebo v rámci domácí přípravy Slovníček – seznamy slovíček na konci pracovního sešitu záměrně neobsahují výslovnost – všechna slovíčka jsou učitelům a žákům k dispozici ve formě nahrávek v MP3 a zároveň součástí interaktivní verze učebnice – slovník dále rozlišuje barevně různé slovní druhy – obsahuje rovněž ukázky použití slov v jednoduchých větách