Tato příručka je praktickým průvodcem k efektivní komunikaci v práci a podnikání. Všichni potřebujeme v práci lépe komunikovat. Ankety prokazují, že špatná komunikace zdržuje projekty a přispívá ke ztrátám v odbytu, jakož i zvyšuje stres a ubíjí pracovní morálku. Pokud teprve přicházíte do světa pracovních vztahů, je dobré vědět, že komunikační dovednosti jsou jedny z nejdůležitějších, jaké musí nově nabíraní zaměstnanci mít. Schopnost mluvit a naslouchat dvě dovednosti, které zaměstnavatelé při náborech oceňují nejvíce. Třetí takovou vlastností je schopnost přizpůsobení komunikačního stylu. Další dvě pozice zaujímají písemný projev a prezentační dovednosti.
Kniha bude užitečná i pro generaci mileniálů, která není vůbec zvyklá navazovat v reálu komunikaci s druhými lidmi. Mladí lidé se stále více dívají na své monitory než na sebe navzájem. Pokud se naučí lépe mluvit a naslouchat, potom se zlepší i jejich videokonference, prezentace a předkládané zprávy. Mluvení, naslouchání, prezentování a psaní: když zvládnete tyto dovednosti, budete na nejlepší cestě k získání vytouženého místa a zvládnete efektivnější vedení.
Knihy z řady VSTŘÍC ÚSPĚCHU jsou určeny všem, kteří se chtějí zlepšovat, především pak začínajícím manažerům a budoucím lídrům. Jsou nabité chytrými postřehy, radami a skutečně účinnými technikami, které jsou prověřené praxí.
POMOHOU VÁM:
získat klíčové dovednosti a zlepšit své pracovní výkony
dosáhnout rychlých a významných pokroků
posunout se dále v práci, kariéře i osobním životě