Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Management

Komunikace v managementu hotelnictví

Chadt Karel, Kratochvílová Romana

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
172
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2020
ISBN
978-80-7598-666-5
EAN
9788075986665
Předložená publikace je jednoznačně nejucelenější prací zabývající se problematikou komunikace v oboru hotelnictví. Dává velmi srozumitelný návod, jak teorii využit v praxi. Věřím, že bude velkým přínosem jak pro studenty a akademické pracovníky, tak pro manažery hotelů a pensionů v jejich každodenní praxi. Ilja Šedivý předseda představenstva Regata Čechy, a. s. předseda Správní rady Vysoké školy hotelové v Praze 8, spol. s r. o. Komunikace dokáže přesvědčit o pravdě, pomáhá šířit nepravdy, posiluje nebo tlumí emoce a formuje postoje. Stala se důležitým marketingovým nástrojem. Souvislost mezi komunikací a změnou životního stylu můžeme pozorovat v celém sektoru HORECA. Kapitoly obsahují řadu nových myšlenek anebo známé skutečnosti představují v novém pohledu. Součástí této části jsou i fenomény posledních let jako je mobbing a bossing. Pro manažery může být přínosem závěrečná kapitola zabývající se komunikací v mezinárodním prostředí, především s hosty z evropské unie a vybranými světovými národy navštěvující Českou republiku. doc. Ing. Marie Dohnalová, CSc. Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studií
Komunikace v managementu hotelnictví

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu