Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Marketing a reklama

Marketing na Facebooku a Instagramu

Semerádová Tereza, Weinlich Petr

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
192
Místo vydání
Brno
Rok vydání
2019
Formát
167x225 mm
ISBN
978-80-2514-959-1
EAN
9788025149591
Online prostředí představuje otevřený prostor poskytující i těm nejmenším firmám značné možnosti pro oslovení potenciálních zákazníků a dlouhodobou komunikaci s nimi. Díky jednoduchosti ovládání a interaktivnosti sdíleného obsahu představují sociální sítě v dnešní době nejoblíbenější marketingové médium. Facebook a Instagram si získaly nepopíratelnou oblibu jak na straně uživatelů, tak na straně inzerentů. Avšak i přes rozšířenost těchto dvou platforem existuje pouze jen velmi malé procento uživatelů, kteří jsou si vědomi plného potenciálu nabízených propagačních nástrojů. Tato kniha je prakticky orientovaným průvodcem, jenž se zaměřuje na celkový proces online komunikace od založení firemních účtů, až po nastavení dynamických reklam a jejich optimalizaci. Podrobné návody krok za krokem umožní i naprostému laikovi zvládnout obě marketingová prostředí na pokročilé úrovni. V knize se mimo jiné naučíte, jak: - správně založit firemní profil na Facebooku a Instagramu - ovládat důležitá nastavení profilů a příspěvků - zadávat reklamu a hodnotit její výkonnost - stanovit cíle kampaně a důkladně ji naplánovat - graficky zpracovat příspěvky pro různé sociální sítě - se vyhnout problémům s GDPR a klamavou reklamou - efektivně spravovat firemní profily - a mnoho dalších praktických informací…
Marketing na Facebooku a Instagramu

Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu