Zařazeno v kategoriích: PSYCHOLOGICKÁ LITERATURA, Pedagogika

Pedagogicko-psychologické otázky online vzdělávání

Černý Michal

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
132
Místo vydání
Brno
Rok vydání
2019
Formát
17x24 cm
ISBN
978-80-2108-925-9
EAN
9788021089259
Kniha sleduje otázky online vzdělávání v jejich pedagogicko-psychologické podobě, s tím, že vychází z konceptu jistého novočtení kybergogické koncepce online učení. V prvé části se zaměřuje na novou interpretaci a využití Bloomovy taxonomie. V druhé se věnuje jednotlivým tématům, které s online vzděláváním specificky souvisejí – od sebehodnocení či motivace, až po práci s pamětí nebo gamifikaci. Vytváří tak doposud nikde nepublikovaný soubor klíčových témat, která mohou být zajímavá jak pro tutory či designery online vzdělávání, tak také pro výzkumníky v této oblasti. Na ty je zaměřená třetí kapitola, která se věnuje možnostem výzkumu v online prostředí, respektive specifickým postupům a technikám, které zde lze použít. Čtvrtá kapitola se věnuje kognitivní psychologii a pozitivní psychologii, tedy dvěma psychologickým školám, které v online vzdělávání nacházejí nejširší uplatnění. Poslední kapitola je zaměřená na téma informačního chování.
Pedagogicko-psychologické otázky online vzdělávání

Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu