Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Management

Nová Strategie modrého oceánu - Pět kroků jak se posunout do modrého oceánu, vyhnout se konkurenci

Kim W. Chan, Mauborgne Renée

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
264
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2018
Formát
17x23 cm
ISBN
978-80-7261-547-6
EAN
9788072615476
Nezáleží na tom, jestli pusobíte v malém start- -upu, který se potýká s nedostatkem financních prostredku, v neziskové organizaci nebo ve velké a zavedené firme plné byrokratických prekážek. Kniha ukáže úplne každému, jak se vymanit z rudých oceánu nekonecného souperení a jak se posunout do modrých oceánu nevyužitého tržního prostoru a prudkého rustu. Svetove proslulí profesori W. Chan Kim a Renée Mauborgneová v roce 2005 navždy zmenili svet mezinárodního byznysu: jejich kniha Strategie modrého oceánu se držela v žebríccích nejprodávanejších knih po celém svete déle než 100 týdnu, prodalo se jí více než 3‚6 milionu výtisku a byla preložena do 44 jazyku. Predevším se ale stala pocátkem nové „revoluce“ v byznysu. Po více než deseti letech dalšího výzkumu pricházejí autori s dalším prukopnickým dílem, které opet muže výrazne ovlivnit podnikatelské myšlení.
Nová Strategie modrého oceánu - Pět kroků jak se posunout do modrého oceánu, vyhnout se konkurenci

Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu