Tom Hodgkinson se naučil, jak podnikat, a to zrovna nikoli tím nejjednodušším způsobem, ale na základě pracně získané vlastní zkušenosti. Ze čtyřhodinového pracovního nasazení, kdy se jako spisovatel na volné noze živil psaním knih, se vrhl do podnikání, které obnášelo čtrnáct hodin dřiny denně: provozoval knihkupectví, kavárnu a organizoval vzdělávací kurzy. Z tohoto propagátora pohodového životního stylu se najednou stal neurotický cholerik: hulákal na zaměstnance, hádal se se zákazníky a potýkal se s finančním úřadem. V knize Podnikání pro bohémy se Tom Hodgkinson podělí se čtenáři o své zkušenosti, které během této nelehké cesty nasbíral. Nabízí praktické rady, popisuje komické situace a seznamuje nás se všemi nástroji, jichž je zapotřebí k tomu, abychom mohli přetavit svůj talent do ziskového a zároveň zábavného podnikání. V knize se dozvíme vše od marketingu přes účetnictví až k nutnosti delegovat úkoly na spolupracovníky.