Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Marketing a reklama

Brand New - Nová podoba značek

Olins Wally

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
200
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2016
Formát
17×23 cm
ISBN
978-80-7529-047-2
EAN
9788075290472
Fascinující kniha Wallyho Olinse se zabývá všemi podstatnými aspekty světa brandingu. Se svým typickým pronikavým stylem analyzuje problémy, kterým dnes čelí firmy, kritizuje jejich chybné kroky, a chválí ty, které podle všeho efektivně budují a vedou značky v našem novém světě. Zároveň se zamýšlí nad budoucností brandingu. Tato kniha je nepostradatelná pro každého, kdo se zajímá o marketing, obchod nebo současnou kulturu.
Brand New - Nová podoba značek

Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu