Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Marketing a reklama

Copywriting - Pište texty, které prodávají

Sálová Anna, Veselá Zuzana, Šupolíková Jana, Jebavá Lucie, Viktora Jiří

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
232
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2015
Formát
16x22 cm
ISBN
978-80-251-4589-0
EAN
9788025145890
Zajímá vás marketing a reklama? Chcete se stát copywriterem, nebo už se v této oblasti realizujete? Naučte se psát texty, které prodávají! Příručka copywritingu je vhodná nejen pro začínající copywritery, i pokročilí tvůrci textů v ní najdou hodnotné informace, jak svou tvorbu ještě zlepšit. Pětice copywriterů a obsahových stratégů, která s texty pro nejrůznější účely pracuje denně, vás zasvětí do tvorby textů na míru. Ať už se jedná o PR články, webcopy, PPC inzeráty či slogany, texty na internetové obchody nebo komunikaci na sociálních sítích, naučíte se text správně strukturovat, orientovat na cílové publikum a předat požadovanou informaci. V knize najdete ke všem probíraným tématům spousty příkladů z praxe, na kterých výklad snadno pochopíte v širších souvislostech. Publikace vás mimo jiné naučí: – Orientovat se v základech marketingu a copywritingu – Vyhnout se chybám, které snižují kvalitu vašich textů – Přizpůsobit podobu copy cílovému nasazení – Optimalizovat webové texty pro cílové publikum i vyhledávače – Vytvářet copy přímo pro internetové obchody – Využít potenciál sociálních sítí – Tvořit publikační plán a obsahovou strategii – Měřit účinnost svých textů a vyhodnocovat jejich přínos
Copywriting - Pište texty, které prodávají

Ostatní s tímto titulem kupují:

Marketing

Marketing

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu