Branding neziskových organizací

Hommerová Dita

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
112
Místo vydání
Plzeň
Rok vydání
2015
Formát
A5
ISBN
978-80-905122-8-3
EAN
9788090512283
"Publikace čtenáře seznámí s dosavadními teoretickými poznatky brandingu a ukáže politiku řízení značky jako potenciálního a efektivního řešení k dosažení dlouhodobých cílů a strategií, jež i neziskové organizace mohou dovést ke kýženému stabilnímu rozvoji a úspěchu a přispěje k zajištění jejich udržitelnosti. Jako každá reálná situace, i branding má své možné negativní dopady. Je proto třeba s tímto nástrojem obezřetně pracovat a jeho uvedení do každodenního života organizace řádně připravit a promyslet. Praktické ukázky dvou úspěšných a dvou méně úspěšných neziskových organizací, které jsou si vědomy potenciálu síly značky, a stejně tak návod (manuál) na implementaci značky snad poslouží mj. zástupcům reálných neziskových organizací."
Branding neziskových organizací

Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu